niedziela, 28 lutego 2016

New In

Końcówka wyprzedaży to najlepszy czas na zakupy w doskonałej jakości. Kaszmir, wełna, jedwab, bawełna. Również i takie łupy można znaleźć w sieciówkach. Chcecie wiedzieć, co udało mi się upolować?





W tym sezonie pokazujemy oczy w szkłach w odcieniach oranżu i różu jak na pokazach Rochas lub w zerówkach jak tych od Gucci. Wybrałam tę drugą opcję. Ciekawym trendem jest też zaadoptowanie klasycznych przeciwsłonecznych awiatorów jako okularów korekcyjnych. Lansowane są obecnie dwa najważniejsze trendy w dziedzinie eyewear. Pierwszy to taki, w którym oprawki są ciężkie, masywne i geometryczne. Drugie typ jest bardziej klasyczny. Oprawki cienkie, zaś szkła korekcyjne albo delikatnie wycieniowane, dzięki czemu uzyskuje się efekt ombre. Korekcyjne aviatory mają w swojej kolekcji takie marki jak Tom Ford, Seen, Prada no i sam twórca oryginalnych pierwowzorów czyli Ray Ban.

Hitem moich wyprzedażowych zakupów był sweter w 100% wykonany z kaszmiru. Gdzie go kupiłam? W ZARZE! W promocyjnej cenie 359 149 zł. Kolor jest klasyczny, czarny, a fason z dużym dekoltem w serek. Materiał jest cienki, natomiast z racji swojego składu zapewnia ciepło.

Ostatnim elementem są eleganckie, garniturowe spodnie w kant. Kupione w MANGO. Skład  - 97% bawełna, 3% elastan. Można? Można! Spodnie są bardzo porządne, nie do porównania z poliestrowymi i innymi sztucznymi materiałami w składzie.

Aha! Z kosmetycznych newsów - warto wybrać się do Rossmanna po pomadkę marki PUPA. Jest dostępna w cenie ok. 25 zł, podczas gdy regularna to ok. 70-80 zł. To moje drugie opakowanie i mogę Wam z czystym sumieniem polecić tę szminkę. A w tek kwocie to już na pewno. Warto wypróbować choćby z czystej ciekawości.

Wszystkie zaprezentowane na fotografiach produkty są podpisane.




Kaszmirowy sweter ZARA | Bawełniane spodnie w kant MANGO | Cienka bluzka ZARA | Okulary zerówki STRADIVARIUS i ZARA | Portmonetka MANGO | Okular przeciwsłoneczne ZARA | Pomadka PUPA Rossetto | Zegarek DANIEL WELLINGTON



7 komentarzy:

  1. Kurczę tyle w Tobie elegancji i dobrej jakości. Ja normalnie mam wadę wzroku i aż pociąga mnie kupno jakiś nowych szkiełek :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super. bardzo fajne nowości! uwielbiam te zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki styl :) sama lubię się tak ubierać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary i zegarek są rewelacyjne! Zresztą wszystko jest w fajnym, minimalistycznym stylu. Lubię to.

    a little Cup of Art – moda, sztuka, ilustracje, kultura

    OdpowiedzUsuń
  5. W zarze podobają mi się jedynie kurtki. Natomiast niestety ostatnia kolekcja, którą widziałam tydzień temu nie przypadła mi do gustu. Okulary są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podałabyś nr referencyjny spodni z MANGO? Szukam takich od dawna, a z jakością jak sama piszesz, łatwo nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń